许晏知

骑士宣言

I will be kind to the weak.

我发誓善待弱者。


I will be brave against the strong.

我发誓勇敢地对抗强暴。


I will fight all who do wrong.

我发誓抗击一切错误。


I will fight for those who cannot fight.

我发誓为手无寸铁的人战斗。


I will help those who call me for help.

我发誓帮助任何向我求助的人。


I will harm no woman.

我发誓不伤害任何妇人。


I will help my brother knight.

我发誓帮助我的兄弟骑士。


I will be true to my friends.

我发誓真诚地对待我的朋友。


I will be faithful in love.

我发誓将对所爱至死不渝。

评论
热度(78)
  1. 共8人收藏了此文字
只展示最近三个月数据

© 许晏知 | Powered by LOFTER